PIRATES.


Var och kollade den nya Pirates filmen igår, den handlar om att dem ska hitta "the fountain of youth".
Penelope Cruz är nya i gänget och jag tycker hon gjorde bra ifrån sig.
Själva filmen var bra kanske inte den bästa av alla men den är definitivt värd att se.
Men jag har hört att det ska komma 2 filmer till och jag undrar vad dem ska handla om. För dem andra filmerna har ju alltid slutat med nån typ av ledtråd på vad nästa ska handla om, men denna tyckte jag inte gjorde det. Så dem skulle ju kunna sluta med den här, men jag hoppas inte det. Jack Sparrow är ju bara för bra för att försvinna nu.

Kommentarer
Postat av: simone

Verkligen en vacker film där :)

2011-05-25 @ 11:46:18
URL: http://simoneh.se
Postat av: MYLLENBERG

Johnny Depp är grym som Jack Sparrow!



svar: hm, jo du har rätt i att det är lite uttorkande. Jag brukar stryka lite läppglans ovanpå (lite!!) så blir det bra :)

2011-05-27 @ 13:36:17
URL: http://myllenberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0