UPDATE.


Så vaknar man nu när man sagt åt Kim att man vill bli väckt kl 10.
Men får nästan skylla mig själv för att jag lite på att han skulle göra det :P

Jag ska ge er en liten update på vad jag har haft för mig.

Fredagen, typ ingenting, låg mest och slöa.
Lördag var hur rolig som helst, var och grillade med lite gammalt och nytt folk och sen en spontan utgång till Medusa.
Söndagen skulle jag ha solat men det var ju inte sånt väder så då blev det lite mer slö.
Måndagen var jag väldigt fokuserad på mat, var i köket nästan hela dagen och gjorde saker att äta.
Och tisdagen hoppa jag upp och möte Kim, Emma och Jacob i centralen. Dem kom hem efter att ha vart i Göteborg på The big 4. Lite avis men men. Sen blev det pizza och bara umgås med Kim som jag inte hade sett på ett par dagar.

Så där har ni hela min tråkiga helg, förutom lördagen då som var awesome ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

God morgon!



dagens länk vinnare finns uppe:D

OBS! Uppehåll med tävlingen över helgen!

http://liborius.blogg.se/2011/july/den-7-juli-2011.html#comment

2011-07-07 @ 09:13:40
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0