Cash

Yey Natalie ringde precis och sa att jag kunde komma in imorn och jobba lite, ska stå i Burger som förut, tror Kim ska stå där imorn också så då får jag sällskap till Globen efter det.

Men det som var ännu bättre är att jag kommer få jobba tis-fre hela nästa vecka, och då är det heldagar så MONEY till mig! Haha


GE MIG!!!!

Önskar att jag hade så mycke pengar, men nu ser det ju inte ut sädår hemma hos mig.

Tänk om man bara hade pengar som bara låg och dammade, om man hade så mycke så man inte ens visste vad man skulle göra med det, that would be nice!

Men nu ska jag cykla lite.
 ( egentligen kommer jag att äte upp resten av chipsen från igår! ).

Vi hörs.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0