UPPDATERING.

Okej dags för en uppdatering!

Tors-sönda har jag bara jobbat hela dagarna så därför jag inte hunnit skriva nåt.
Har jobbat först mässan och sen globen så det har varit hektiskt.
Men jag har iaf haft tid att fixa till Cola Light, är inte helt klar med den men den är SÅ mycket finare och renare nu.

Igår så låg jag bara hemma i min säng hela dagen och gick bara upp för mat och toa, haha.
Men idag har jag iaf pallat mig upp.
Sitter hemma hos Kim och ska försöka få honom på humöret att hitta på nåt, typ en promenad eller så men ni vet hur svårt det kan vara att få Kim med på sånt.

Önska mig lycka till.
Vi hörs.

Kram

Kommentarer
Postat av: Punz

Alltså maria tycker att hon ska få lite credd för att hon hjälpte dig städa din kiosk!!! och att hon kom 1 timma tidigare och jobbade gratis!!!

2010-10-12 @ 23:01:51
Postat av: jenny

hahah ja sjklart hade du en stor del i att den blev ren.



Tack för hjälpen Maria! :D

2010-10-13 @ 12:53:07
URL: http://jennyscloset.blogg.se/
Postat av: Punz

Tack, var faktist kul att hjälpa dig..

jag har tur att jag inte får såna drömmar som dig haha

2010-10-15 @ 00:54:42
URL: http://www.finest.se/angel84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0