Så nu är helgens arbete över :)

De är rätt så skönt, igår var de ju oxå personalfesten. Jag fick faktiskt en spegel oxå och kolla mig i :P
De var ju ingen som var utklädd och jag orkade inte sminka mig så mycke men tack vare mina blårandiga strumpbyxor trodde alla ändå att jag var de :P Så man vet ju aldri vad folk kommer tycke om mig för jag klär mig lite så som jag känner för, ena dagen kan det vara rockigt och andra kanske flickigt sött. Men men trivs jag i det så gillar jag det :P
Annars var festen väldigt trevlig, god mat, gratis dricka och glada människor:)
Dem hade karaoke och jag är ju inte känd för att sjunga bra direkt, jag brukar bara köra Singstar och jag suger på det så ja höll mig undan från micken men blev en sång med alla tjejer ( I love rock n´ roll ).
Sen hade dem en såndär dansmatta som jag aldrig hade prövat innan men de va hur kul som helst dock inte när man körde med folk som har spelat de hur länge som helst :P Men den va rolig och skulle vilja ha en sån hemma för de var bra träning :P

Idag har jag verkligen inte gjort nåt, vakna vid 12 och nu är kl 17 och jag har bara kommit så långt som att ha borstat tänderna :P Jag har försökt få med Kim på en promenad men han bara säger nej helatiden, han kan vara så tråkig ibland. Men jag ska fortsätta försöka :P

Måste bestämma mig om jag ska sova här en kväll till eller om jag ska åka hem. Kan vara rätt så svårt att komma iväg när man är här för jag hittar nästan aldrig en andledning till att åka hem, bara lätt när jag ska göra nåt och vill byta kläder för Kim tvättar så sällan så jag står ofta utan rena kläder här vilket är väldigt jobbigt  ( hint till dig Kim! ).

Aja vi får se hur de blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0