Helgen

Okej jag har inte hunnit skriva nåt i helgen även fast jag inte gjort nåt :S
Jobbade på Lady Gaga både fredag och lördag. I fredas så va vi jätte snabba på att stänga så jag han faktiskt se typ halva konserten. Tyckte att den va oke, lite väl långa pauser mellan låtarna dock. Men annars var det coolt.

Igår ( lördag) så stanna jag kvar och jobbade typ 1½ h gratis för jag vänta på Kim och Kim. Vi stack till hotellet och tog en öl sen stack jag och Kim hem och Kim fortsatte ut. Kom hem vid 2 men somnade inte förens halv 4 vilket sög, jag har börjat fått svårt för att somna igen. Det brukar alltid komma då och då som jag bara ligger och tänker även fast jag typ inte tänker hahaha det låter roligt men jag tror ni fattar vad jag menar. Men det är otroligt irriterande för jag vill ju sova!

Aja så idag ligger jag hemma hos Kim och tänker inte göra nåt. Kim har ju match men jag pallar inte åka dit o stå ute i det här vädret så det f¨r bli en raincheck på de. ( Jag lovar baby jag ska se dig spela :P )

Men nu ska jag fortsätta göra inget så vi hörs :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Nea

när ja har svårt att somna för att de e för mycke tankar i huvudet brukar ja lyssna på musik för då tänker ja typ på de istället:)

2010-05-09 @ 22:10:46
Postat av: jenny

jooo men ja har ju inge radio inne hos mig o ja pallar inte ha på mig ipoden :P

2010-05-10 @ 12:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0