Harrys!

Så idag har jag vaknat, tränat och sen stuckit iväg till Farsta för att sola med Nea vilket utvecklade sig till att grilla och ta några cider vilket i sin tur utvecklades till att vi ska dra till Harrys och kolla in Who Fighters vilka är ett coverband på Foo Fighters ( SOM ÄGER! ).

Så nu är Nea i duschen och sen ska vi ta våra sista cider och sen iväg, får se om jag hinner hem och kanske byta om innan men tror inte det så jag får gå i det ja har på mig och helt osminkad. Vi får hoppas jag inte skrämmer nån för mycket bara! HAHAHA

Ni ska få en update på lite bilder senare (typ imorgon eller i övermorgon) så fort Kim har hittat min kamerasladd.
( Do it now Kim! )

Ha det så kul ikväll för det kommer jag ha! :D

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0