BLÄ

Oke jag har inte haft en data framför mig på flera dagar vara det inte har hänt nåt här tänkte mobilblogga men min mobil är så knäpp så jag vågade inte! :S ( Måste köpa en ny men gör aldrig det. )

Men jag har jobbade måndag och tisdags sen i onsdag så åkte jag till Farsta för att träffa Nea och Lenis:)
Vi hade jätte trevligt med lite päronsoda och bullängd. Vi kolla även Sex and the city för att fräscha upp minnet inför premiären på 2. Måste se den! Inte för att jag brukar känna att jag måste se en film men jag tror den kommer vara bra så :)

I torsdags slappade jag vilket innebar tvätta och läsa och fixa rummet inför idag.

Idag (fredag) vaknade jag 8 för att vi skulle äntligen få hit gubbarna som fixar bredband och dem dök upp den här gången! *APPLÅDER*
Så då var dem i hela lägenheten så jag kände mig lite obekväm med att springa omkring i morronrock med dem där så jag åkte lite tidigare till jobbet. Efter det shoppade jag lite, ska kanske lägga upp bilder på vad jag införskaffade senare, vi får se. Men sen åkte jag hem till Kim och här sitter jag nu, ska åka och titta på honom spela ikväll. Hoppas han gör mål :)
Håll tummarna för att dem vinner!

PS. Kim har klippt sig fett fult!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0