BILDER

WOHO NU HAR KIM HITTAT SLADDEN!
Han kan vara så duktig när han vill.

Okej men detta betyder att jag fått lägga in några bilder och här kommer dem :)


I onsdags och i torsdag.

Sen igår så var jag ju och sola lite med Nea och hade jätte trevligt.
Så jag tänkte att ni kanske borde veta hur Nea ser ut så här får ni en bild på henne :)


Sen har vi outfiten för i lördags.

Fick 2 komplimanger den dagen, den ena när jag stod i bankomat kön så sa nån sån där 3 kille att min kjol va fin och sen när jag nästan va hemma så stoppade en kille mig och typ bjöd ut mig ( vilket är 2 gången som jag blir raggad på nu dem närmaste 2 dagarna :P ) och han tyckte att jag var "väldigt snyggt kläd".
Så jag vill bara tacka er killar som kommenterade för det gör min dag att få bara en liten komplimang, vilket jag tror alla tjejer tycker. Man blir så glad även fast man fattar att dem bara försöker ragga så är det ändå en boost för ens självförtroende :)

Men nu ska jag kolla The Mask med Kim och mysa lite för vi har inte setts på några dagar och kommer typ inte ses så mycket den här veckan heller :(

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0