Nu är den här!

Gud vilket väder, det är ju helt underbart att sommaren äntligen har kommit!
Har legat ute och solat ett litet tag och jag tycker faktiskt att jag har blivit brun, eller brunare än vad jag brukar bli på sähår kort tid. Men jag ska bli brunare hade jag tänkt iaf.
Sen har jag tvättat och jag och Kim var nere och handla kyckling och käkade för Dennis tar ju studenten imorgon så typ allt i deras kylskåp ska va tills imorn. Kommer vara jätte trevligt, ska komma typ 40 pers, sjukt mycket. Jag kommer bara vara "lite" avis att se honom göra de. ( Jag vill också ta studenten igen! )

Men nu ska jag försöka få upp Kim för vi ska göra efterrätten till imorn, hoppas det blir gott jag är ju intre så där jätte duktig när det kommer till att baka med andra. Om det bara är jag som bakar blir det bra men när andra är med brukar det bli sådär fast då kan jag alltid skylla på Kim :P

Hörs senare
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0