Jag vill oxå ta studenten igen :(

Så idag har jag åkt till Kim men först var vi i stan och gick runt och leta efter nåt att ge Dennis nu när han tar studenten. Jag är så avis, jag vill också ta studenten igen! Det var så roligt men mest vill jag nog för att jag inte riktigt gillade min klänning, tog den för att jag inte riktigt orkade just då. Så det ångrar jag verkligen. Men men man får ju ändå klä upp sig litegrann :)

Men hur fint var det inte ute idag då, soligt och varmt dock blåste det ju men det skiter jag i.



Försökte ta en bild på min outfit men Kim orkade inte med det så :P

Men jag hade på mig T-shirt från Gina Tricot och ett par svarta shorts.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0