My day

Jahapp kanske ska ta och skriva lite om mig dag.

Börjar med inatt då Kim höll mig vaken med sitt pladder i för många timmar för imorse gick jag upp 07.30. Har inte gått upp så tidigt på länge, men det gick bra. Åkte till Älvsjö mässan för introduktion. Ska jobba där sön-tis. Hoppas det är lika roligt som Globen för det är ju nästan exakt samma grej.

Sen drog jag och Kim till Forum och åt.

MUMS!
Big Hanks är typ mitt och Kims "ställe", haha låter knäppt men det är så.

Sen var jag världens bästa flickvän och öppnade ett mobilabonnemang bara så att Kim skulle kunna få den mobilen han ville ha till ett bättre pris.

Den är hur fin som helst och verkar riktigt cool, men ni vet hur jag och teknologi är så, såna mobiler är inget för mig.

Aja sen blev det jobb på Hovet med hockey.
Samma imorn typ.

Men nu måste jag sova, är hur trött som helst!

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0