Så nu gör jag som alla andra och skaffar en blogg!


Jag antar att det mest kommer handla om vad jag har gjort under dagen och alla skor jag vill ha :P

Kan ju börja med idag dåra, som började med att jag vakna före Kim som vanligt sen kollade jag Våra bästa år ( hahaha ja jag erkänner att jag kollar på de!:P ) sen var de bara att fixa till mig och bege mig av till Macdonalds i Nacka för jobbintervju. Kom dit en kvart innan men tycker att man ska va tidig :P Det visade sig att de va en gruppintervju men allt gick bra tycker jag, fick en känsla av dem jag gick  med att jag passade bäst för jag var den enda som hade kassavana och tålde stress och de är ju vad man behöver där:P

Sen stack jag hem till Kim och köpte glass och fick en tanke om att starta de här så här sitter jag och skriver mitt första inlägg :)

Nu i helgen kommer jag dock jobba hela tiden för de är Bounce ( whohoo får man se lite shysst dans oxå ) men nästa vecka ska jag fixa till bloggen mer och så kika in då oxå :)




Kommentarer
Postat av: Kim

är inte det där kims bild? :o

2010-04-22 @ 22:38:07
URL: http://eclecticwords.blogg.se/
Postat av: jenny

joo ja har inte hunnit fixa till så mycke än :P

2010-04-23 @ 23:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0