JOBB!

oke igår va jag på min andra intervju på Donken i Nacka och dem ringde idag och sa att jag fick de så GRATTIS FÖR MIG! ;D hihi De är väl kul de är inte heltid men det är något iaf.

Jag har faktist tränat idag oxå, så jag känner mig duktig. Lånade mamis grej som hon köpt från tv-shop trodde inte alls att den skulle funka men de gör den nog för de började bränna efter ett tag så jag ska fortsätta med de. Dock ser de rätt wierdt ut när man använder den ( ska ta en bild nån gång så får ni se :P ).

På kvällen hänka jag på Kim och Jacob och kollade Barca - Inter på Patricks i Slussen, va en helt oke match tyckte dock att det mest var dem första 20 och sista 5 minuterna som var värda att titta på :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0