JOBB.


Nu på morgonen har jag hunnit sola i 1h, mina sidor är hur bleka som helst så ska bara sola dem ett tag nu.

Sen har jag sökt lite jobb, fanns lite mer som jag kunde söka än vanligt. Brukar nästan aldrig hitta nåt när jag går in på platsbanken  men nu fanns det lite. Hoppas bara man får nåt, jag är rätt trött på att inte ha ett jobb. Det känns som att livet inte riktigt börjar förens man har ett. Visst jag har ju mina ströjobb men jag vill faktiskt ha ett heltid, har många polare som inte vill det och jag kan inte förstå hur dem tänker. Man vill ju göra nåt med sitt liv, resa, upptäcka världen, kunna göra det man vill, flytta hemifrån. Men det går ju inte om man inte har pengar och för att få pengar behöver man ett jobb.

Så snälla kan inte nån ge mig ett jobb jag vill börja mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0