Sick

Så man vaknar upp idag och jag mår fortfarande skit...
Mitt huvud känns som att det bankar mot en tegelvägg, min näsa rinner som ett vattenfall och min hals känns som att en katt ligger inuti och försöker klösa sig ut.
BUT IM GREAT....NOT

Men jag hoppas det blir bättre för snart ska jag till kungsan med Kim och Råberger och hämta upp deras Sonispher biljetter.
Jag vill också gå! Men har inte råd :(
Sen ska jag möta Nea och hämta ut bio biljetter, förhoppningsvis ta en fika :)
Imorn ska jag se Karate kid, jag hoppas den är bra, har hört att den inte är exakt som den gamla vilket är bra.
Jag tycker verkligen om dem gamla, dem är så roliga och titta på, hur fan kunde man klä sig sådär förr? Hahaha

Aja nu ska jag hoppa in och ta en dusch och sen försöka få i mig något.

Vi hörs gummsingar.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0