Ozzy igår och Sting ikväll

Japp igår va det Ozzy på Globen, va inne och kollade en låt, han va helt okej det var ju coolt att ha sett honom iaf.
Dock var ju kunderna man fick igår inte så okej.

Jag tycker att dem bästa och dem sämsta kunderna man kan få är båda såna som går på rockkonserter.
Dem kan antingen vara jätte glada och generösa och ge dricks ( fick faktiskt 50 spänn i dricks igår, är rätt så mycket på en kväll ) vilket vissa var igår men sen finns det dem som är SÅ dryga.
Dem beter sig som att vi är småbarn som bara är där för att tjäna dem. Hade en kund jag nekade för han tog till fel ton och attityd mot mig, jag tycker inte att vi ska behöva stå ut med att känna oss kränkta bara för att vi står i en kiosk. Men det var roligt och se hur resten av kön  försökte skärpa till sig, till och med kunden efter sa att jag gjorde rätt och skulle inte ta nå skit, tror dock hon sa det för att hon var rädd att jag skulle neka henne också,haha.

Aja ikväll är det Sting, ska bli kul, hoppas han kör en massa Police låtar.


Nu ska jag iväg.
Vi hörs.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0