OKEJ.

Japp igår var ju inte min bästa dag på jobbet.

Först så fick jag min nya kiosk, gick in och det första jag ser är att kaffeurnan är borta(för er som inte vet så ska jag koka kaffe åt flera kiosker som sedan kommer och hämtar det hos mig). Så jag ringer ena chefen som säger att dem fixar det, sen ringer den andra chefen och säger att den antingen ligger i Annexet eller på Hovet. Så först måste jag springa upp och hämta nycklar sen gick jag ner till Annexet. (kan säga att jag var rätt så stressad vid det här taget, det var bara 30 min kvar tills jag skulle öppna och jag hade inte hunnit göra nåt än)
Så står det en urnan där bara att glas röret som sitter där fram är trasigt, så jag tänkte bara byta ut det. Men klant arsle som jag är så kör jag in den i mina fingrar och det börjar blöda som f*n. Det droppade överallt.
Men jag rullar med mig den till kiosken, sätter igång 40 liter och märker att den läcker, så jag fick ändå springa över till Hovet och hämta där.

Plus att kiosken ser ut som skit, den är hur smutsig som helst och har typ inget av dem material som alla kiosker ska ha.

Men jag kommer fixa till den så den kommer bli fin och ren.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag stod i heartbrek, där alla trodde det skulle vara som lugnast! Skulle bli nerflyttad till legens innan men jag hatar att vara där nere så fick stå kvar i heartbreak, som tur var:P Men allt de där hände in första perioden och sen var det rätt så lugnt hela kvällen, men man var ändå lite skakis haha

2010-09-29 @ 18:49:12
URL: http://ebjf.blogg.se/
Postat av: Pun

Allt var ju helt fuckt up igår, som tur så blev ju ingen av oss skadade på riktigt!!

Skulle vara för jävligt!!

2010-09-30 @ 00:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0