Stärnfall och film

Jag hoppades dock på att se mer stjärnor än vad man gjorde.
Såg bara 7 st :(
Har läst att det skulle vara mellan 50-70 st per minut som man kunde se med blotta ögat, så när man står ute i 30 min och bara ser 7 så blir man lite ledsen. Men men en film och lite godis fixar det :)

Sitter och tittar på Hurt Locker nu, tydligen har den vunnit typ 7 oscar´s eller nåt sånt. Den är helt okej men Jarhead är mycket bättre. Jag har märkt att jag faktiskt gillar krigsfilmer rätt så mycket, trodde inte det först. Ni vet ibland så har man en viss genre man vill se och ibland känner man bara inte för att se typ komedi, vilket är wierdt för det kan man typ alltid se. Men ibland känner jag inte för det men jag kan alltid se en krigsfilm.

Men nu ska jag fortsätta kolla och sen ska jag sova så...

Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0