Im here

Okej nu har jag vart dålig på att uppdatera igen men jag har bara inte orkat.

Första har jag jobbat nästan hela dagarna tills i tisdags, och igår så låg jag bara hemma och sov. Vilket jag förtjänade för jag har vart så trött dem här dagarna.

Har även vart rätt bitchig har jag märkt, jag har gnällt och vart lite otrevlig nu när jag jobbat. Märkte det som mest i tisdag när jag gick hem från pendeln och det kom ett par gående mot mig, dem gullade sig och vinglade lite fram för dem höll i varann och det ända jag tänkte på va "jävla skitungar FLYTTA PÅ ER!!!!!", haha.

Så ja jag erkänner jag har vart elak och om du tycker jag vart elak mot nån av er så ber jag om ursäkt. Jag är bara inte van vid att jobba varje dag så jag har blivit "lite" gnällig nu när jag gjort de.

Tack för att ni ståt ut med mig. speciellt Kim, tack.

Kram

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

2010-09-02 @ 17:23:40
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0