WOHO

Snart får vi skatteåterbäringen! Har fått reda på att man ska få den ungefär den 8-11 så det är ju faktiskt snart :)
Längtar, då blir det en dator och lite shopping som gäller.
( Okej där ljög jag....MYCKET shopping! :P )

Igår gick jag lite i Nacka Forum och då såg jag att dem har öppnat en ny smyckeaffär. Dem hade jätte mycken grejer och de flesta var jätte fint så jag ska gå det sen när pengarna kommer in. Men den hette typ Birgitte Bijouterier typ :/ Men det gör ju bara för er att åka dit och titta själva.
U wont be disapointed I tell u ;P

NU när man tittar ut så är ju solen äntligen framme så man kanske ska passa på att sola lite nu innan den försvinner igen. Men orkar inte upp ur sängen :P

Snart blir det bacon, ägg och pannkakor :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0