Idag

Har vart hemma hela dagen..vaknade, tränade lite, åt frukost, läste och sen städade jag faktist lite oxå. Mycke bra av mig tycker jag :P Sen samlade jag ihop lite kläder skor och väskor som jag ska gå bort med till myrorna, har aldri gjort det menmankan väl bara gå dit antar jag :/ Ska iaf pröva de när jag har tid, annars brukar jag bara kasta saker men känns bättre att ge bort de istället.

Sen bakade jag sockerkaka och de gick bra även fast jag inte bakat på länge:P

Sen var ju planen att jag skulle sova hemma och möta upp Kim imorn men så fick jag reda på att vi ska få hem gubbar som ska fixa våra element imorgonbitti så då stack jag ändå till Kim ikväll :P Men de är mys, får man sova med min Baby <3
Men nu ska jag kolla Sienfeld så...

Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0