Hej Hej

Hmmm....vad ska man skriva om dåra :/

Kan ju säga att jag faktist inte gjorde nåt speciellt på valborg, träffa nea och hängde med henne ett tag. Sjöng Singstar och kollade lite på brasan i Farsta. Sen idag(lördag) jobbade jag, BARA FULLA FINNAR. Sååå jobbigt att få sig förståd, dem kan inte svenska och dem gammla kan inte engelska och dem bara står och babblar på finska som att vi ska kunna de de är ju dem som har haft svenska i skolan. Asså jag ser ju att dem fattar vad jag säger men att förstå dem går inte så jag backade nästan hela dan. I år fick jag iaf ingen finne som hängde runt kiosken och sa att vi borde ha sex så de är ju alltid ett plus! :P

Imorn är de personalfest i Globen, ser framemot det jättemycke faktist ska bli riktigt roligt hoppas jag iaf :P
Det ska vara tema "artist" men jag tror inte att jag pallar klä ut mig.... Fast de jag hade tänkt ha på mig skulle kunna passa som typ KISS, behöver bara rita en stor stjärna i ansiktet så kankse de kankse de ;D
Aja vi får se hur de blir kommer bestämma mig imorn när alla tjejer slåss om dem enda 2 speglarna i omklädningsrummet!

Önska mig lycka till :P

Kommentarer
Postat av: Nea

Ja har aldri mött finnar som tycker att man borde förstå finska men de kanske e för att vi har en tjej på jobbet som snackar finska me dem;)



men ja måste få säga för stjuttonde gången att ja tycker danskar e helt knäppa när de alla tycker att vi ska förstå deras danska:p

2010-05-09 @ 22:04:58
Postat av: jenny

hahah ja d underlättar att ha nån dem kan snacka med :P

haha ja har dock aldri träffat nån dansk vad jag vet så :P

2010-05-10 @ 12:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0