Det blev en natt till hos Kim :P

Va helt förvirrad när jag vakna för Kim var redan uppe vilket aldrig brukar hända han ligger alltid kvar en timme eller två efter jag väckt honom. Sen satte vi oss ute på altanen och åt frukost och lästa lite, det var så skönt i solen känns som att vet var evigheter sen man hade solen i ansiktet på de sättet.
Nu kom jag på att tänka att Nea och hennes mamma är ju på Rhodos nu! Är såååå avundsjuk vill oxå ligga vid en pool och dricka drinkar och bara ta det lugnt. Men snart är det liknande väder här som där och man slipper strumpbyxor och kan ligga ute och GRILLA! Gud vad jag ser framemot att grilla har verkligen längtat efter de.

Men nu ska jag röra mig hem för jag måste hämta upp mitt kontrakt som ligger hemma och sen tillbaka till Nacka för att få min introduktion på donken:) Får hoppas på att det inte är för svårt men de tror jag inte, är nog precis som på Globen. Men hoppas det är roligt och att mina medarbetare är snälla mot mig :P

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0