Solen är framme :)

Fick solsting idag. Det var inte roligt. Jag trodde jag hade druckit okej med vatten men tydligen inte för helt plötsligt när vi skulle laga mat så började jag bli yr och det kändes som att jag skulle spy. Så det var bara att lägga sig ner på golvet och börja hyperventilera som jag alltid gör. Fattar inte varför men så fort jag känner som att jag ska spy eller svimma så börjar jag hyperventilera :/

Idag ska jag jobba i min lilla kiosk under Rod Stewart, hoppas han är bra. Jag vet dock inte om det kommer blir ett öl eller kaffe evenemang, det är så svårt när det gäller gamlingar för dem kan gå åt vilket håll som helst.

Men nu ska jag kolla Argentina-Sydkorea, och vi håller på att det blir 2-0.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0