ÄNTLIGEN

Kan man ju verkligen säga om det jag köpt idag.

Har behövt en ny mobil LÄNGE nu och nu har jag äntligen köpt en :)
Den jag haft har jag haft problem med sen jag köpte den, men nu dem senaste 2 månaderna så har knapparna verkligen inte velat funkat och batteriet dött hela tiden. Jag har sagt att jag ska köpa en men inte gjort det...

Men nu har jag och det blev den här :)

En rätt så gammal mobil men jag gillar den ändå!

Kim köpte ett Wii idag också så det är väl vad vi kommer hålla på med nu mellan matcherna :P

Kram

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag har en likadan men brun fast jag har haft den i snart 2år tror ja det blir så ja ska köpa ny snart. Hoppas allt är bra. kram

2010-06-16 @ 22:50:13
Postat av: jenny

haha jag är så seg med teknik men hoppas den håller ett tag iaf :)

kram

2010-06-17 @ 13:25:53
URL: http://jennyscloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0