Im back :D

Hahah shit jag har inte skrivit på hur länge som helst!
Men jag har inte haft humöret för de men nu ska jag försöka lite bättre :)

Kan ju börja med att jag sagt upp mig på Donken,jag trivdes inte alls där så jag tog mitt pick och pack och drog.
Så nu är det bara Globen man har igen dåra :/
Sen har jag nog inte gjort så mycket, var nära att tatuera mig men vi hittade ingen tatueringssalong som var öppen och nu har det mest runnit ut i sanden. Men vi får se nu när jag har mer tid kanske man tar ändan ur sängen och gör de :P

Idag ska ju jag och Kim ha över folk och tänkt grilla lite men det ser ut som att vi får sitta inne istället :(
Thank god att han har WII och X-box annars hade vi inte haft nåt att göra :P

Men nu ska jag fia och städa lite innan alla kommer men jag ska skriva igen!
Jag lovar ;P

Vi hörs

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0