Mystery date

Kom precis hem från att ha haft min lilla hemlis dag med Kim :)

Det gick väl typ så som jag ville att det skulle...
Han visste inte alls vad vi skulle göra men han fatta typ första grejen för vi åkte till hötorget och då visste han att det var bio på gång :P

Men han verkade bli jätteglad av att jag hade valt Predators för oss att se.

Sen bar vi iväg för nästa överraskning men han pressade mig på vad det var så jag sprack.
Vi skulle på Linedancing, men det tvär nekade han när han fick reda på de.
Fegis han är men fick honom att lova att vi iaf ska gå och dansa bug nån gång :)
Sen käkade vi lite och bara satt och prata och myste.

Vi hörs senare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0