Fredags

Så i fredags var jag hos Nea och drack lite Sangria och fixade till mig inför kvällen.

Hon hackade lite äpplen, apelsiner och vindruvor och hade i.
Kan ju lätt säga att äppelbitarna var sjukt goda efter att ha legat där i ett tag!


Sen drog vi till Snaps och träffade upp Lenis,Staffan, Alisa och jag tror han hette John?
Är så dålig på namn :P

Sen bar det iväg för mig och Nea bort in mot stan där vi hade tänkt gå på Lobbys invigningsgrej men efter att ha stått i kön i 30min så kände vi oss inte så pep längre så vi drog till donken, som Nea hade velat gå till hela kvällen.
Satt där ett tag och åt nuggets sen drog vi hem.

Och gissa vad som stod och väntade på mig i kylskåpet när jag kom hem.

NUGGETS!

Hahaha så det blev min frukost dagen efter :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

var är svarta genomskinliga skjortan ifrån?

skriv det i nästa inlägg:P och var kjolen är ifrån också jätte snyggt!

2010-08-23 @ 21:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0