Fredag den 13

OOOhhhh, nu får vi alla se upp för idag är det ju Fredag den 13!

Jag har faktiskt haft tur i oturen flera gånger på denna dag t.ex. när jag gick i 4 så lekte vi ju jaga (det var väl det man kalla de eller hur ?) så jag springer upp på en klipphöjd nån meter över de alla andra, halkar på SPOTT och ramlar ner på en stor fet gren. Alla skriker för dem tror jag brutit benet men icke sa nicke det hade jag inte.
Så det var ju tur att jag inte gjorde det men allvarligt, halkar på spott lixom, haha känns så larvigt.
Men vi får se vad som kommer hända idag dåra, ska ju jobba lite så jag kanske tappar ut hela kaffeurnan över mig eller nåt, haha.

Vi hörs senare :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0