Biodag

Yeah idag vaknade man ju upp och mådde rätt så bra tills man märkte att man fortfarande va full.
Hahah men jag har tagit mig igenom det med bio :)

Träffa Nea och kollade Karate Kid, skitbra film, måste ni se.
sen gick vi och käkade, båda 2 klunka vatten för maten var så stark men fett god.
Sen gick vi på bio nr 2, The Expendables. Den var okej, lite rolig och mycket action, men inget man egentligen borde lägga pengar på.

Sen bara det av hem, tills jag kom på att min jobbtröja ligger hos Kim.
Så nu är jag hos Kim igen, hamnar alltid här känns det som :P

Vi hörs.
Kram

Kommentarer
Postat av: Christoffer

sv: Haha ja men jag ville ju inte nämna några namn ;)

Fast dom andra tyckte också att alla skulle shotta, men du tjatade nog mest ;)



måste påpeka att färgen på kommentarerna är väldigt ful enligt mig ;) haha :D

2010-08-14 @ 22:52:43
URL: http://fisk33n.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0