Måndag

Äntligen är helgen slut har gått och väntat på de. Har egentligen inte gjort nåt även fast jag jobbat, alltså de har inte varit stressigt eller nåt sådant men man blir ändå slut på att inte göra nåt.

Träffade nea efter jobbet i lördags och tog nån cider på nåt ställe i Slussen de var trevligt iaf :)

Ska på andra intervjun för Mac´donalds imorn så vi får väl hoppas även fast jag har hört att de är väldigt jobbigt att jobba där men men vill ju ha något mer jobb speciellt nu när Globen börjar få så lite evenemang nu. Men vi får hålla tummarna :) Kim ska på intervju imorn han med men för Systembolaget i Orminge, jag hoppas han verkligen får de skulle va skön för honom.

Nu sitter jag och tittar runt på Nelly.se och man kan ju hitta hur mycke som helst asså men jag tror ja ska beställa 2 klänningar därifrån nu har köpt skor därifrån som jag snart ska lägga upp bilder på så ni får se hur fina dem är :P

Men nu ska jag äta och ge Kim datan så bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0